Головна

Про нас

Останній номер

Архів номерів

Статті

Замовити друкований варіант

Пожертвування

Інтернет-ресурси

Гостьова книга

Новини Церкви ХВЄ України


Актуальне запитання

Адреси церков ХВЄ та розклад богослужінь

 




Новини Церкви ХВЄ України

Підсумкова веб-конфереція старшого єпископа ЦХВЄУ М. Паночка

30.12.2010. У грудні 2010 року відбулася веб-конференція старшого єпископа Церкви ХВЄ України Михайла Степановича Паночка. Подаємо його відповіді на запитання читачів.

Дорогі друзі! Найперше, щиро вітаю Вас з Різдвом Христовим та Новим 2011 Роком! Бажаю, щоб новий рік був роком нових відкриттів, звершень і ласки Божої у Вашому житті та служінні. Завжди пам’ятаймо, що народжене у Віфлеємі Немовля тепер є нашим Господом і Царем. Будьмо вірними Його рабами і достойними підданими.

Здравствуйте Михаил Степанович! Пожалуйста подтвердите или опровергните слухи о том, что ВСЦХВЕП в лице А.И. Бабийчука инициировал судебные иски против пресвитера Н.Каховской церкви В.В. Кравчука. Хотелось бы знать правду из Ваших уст. (Партрус В.)
— Дорогий друже, шкодую, що Ви дозволили лихій думці змусити Вас підписатися чужим іменем задаючи це запитання.
По суті питання хочу нагадати те, що Вам вже добре відомо. Судовий позов, у зв’язку з незаконною зміною В. Кравчуком церковних правоустановчих документів, що загрожувало втратою церковного приміщення, за дорученням членського зібрання громади, був поданий членом Церковної ради Ф. Бричкою. Суд визнав дії В. Кравчука неправомірними. Наступний позов до Херсонського апеляційного суду подав В. Кравчук і програв. Третій, поданий ним же до Верховного Суду України, він теж програв. Звернення до Новокаховського міського суду (четвертий позов) було теж від нього. І знову програш. Крім того, він звертався ще до двох різних судів і його всі претензії були відхилені.
Мені відомо, що священнослужителі церкви пропонували йому, незважаючи на його непримиренну, жорстку позицію, проводити зібрання його групи в молитовному будинку у вільний від церковних заходів час. Він же різко відкинув цю пропозицію. Шкода, коли людина так представляє Христа і християн. Ми молимося і надіємося на милість Господню до цього чоловіка.


Здравствуйте, столкнулся с таким мнением одного из членов пятидесятнической общины:
«Человек, произнёсший молитву покаяния и принявший Христа в своё сердце, признавший Его Господом и Спасителем, ещё не спасён. Семя Спасения, как дар, Богом брошено в него, ну а дальше, мы должны сами, при Божьей помощи «совершать своё спасение». Правильно ли такое понимание спасения? (Павел Алфеев)

— Дорогий Павле, дякую Вам за запитання.
Істина є в Слові Божому, що вчить «покайтеся і віруйте в Євангеліє! Це два важливих кроки до спасіння. Якщо людина покаялася і вірує в Ісуса Христа як особистого Спасителя, вона Божа дитина, вже спасенна. При цьому, ми маємо повеління берегти наше спасіння. Спасенна людина має приносити плід для слави Отця (Ін.15.8). Думка ж, приведена Вами, не має підстав у Святому Письмі.

Слава Господу! Хотів би почути думку Михайла Степановича, щодо десятини в Новому Заповіті. Чи прийнятною в церкві є фіксована десятина, під розписку??? Як Ви вважаєти чи не перетворюється церква на комерційну організацію??? Хотів би зауважити також, що журнал «Благовісник» 1,2010 - подав дещо не об’єктивну інформацію у статті «Десятина: для євреїв чи для всіх?» Густава Шмідтта — це є упереджений і однобокий виклад теми! Заздалегідь дякую!!!
— Ісус Христос навчав (Мт.23.23), що «найперше треба чинити суд, милосердя та віру: це треба робити, і того (десятини) не лишати.» В Церкві християн віри євангельської України немає жодної постанови про фіксовану десятину, тим більше під розписку. Десятина — це вид добровільного служіння давання для Божого діла. Це питання моїх особистих стосунків з Богом. Я люблю Ісуса, тому і даю. Цінність приносів до церкви базується на щирій любові. Ніхто не має права змушувати давати чи не давати десятину чи інші пожертви. Це добровільна справа! Коли церква вирішила забезпечувати свою духовну і соціальну працю даючи десятину — це благословення для неї. Уважно читаючи Новий Заповіт, розуміємо, що перша Церква жертвувала набагато більше як десятину. Правдива Церква Христова ніколи не перетвориться в комерційну структуру — це чуже її природі!
У церкві має бути повна звітність за фінансову діяльність. Пастор та церковна рада мають бути вільні від будь-яких підозр через відкритість та прозорість у цій сфері. Стаття Г. Шмідта прекрасна і правильна. Я сам це практикую і бачу Боже благословення. І Вас закликаю «сійте щедро і щедро пожнете» — рішення ж за Вами.

Шановний Михайле Степановичу! Щиро дякуємо Вам за Ваше невтомне служіння протягом багатьох років для Церкви України. Щиро вітаємо Вам та Вашу родину з Різдвом Христовим та Новим Роком! Хай наш славний Господь дасть Вам від Його повноти, щоб Його Ім’я було ще більш відомим по цілій нашій Україні. Ми молимося про Вас. (Сім’я Руденко).
— Сердечно дякую вам, сім’я Руденко за теплі та добрі слова. Дякую за ваші молитви та вітання! Мої прагнення та молитва, щоб скільки Бог дасть сили та здоров’я все робити для слави нашого дорогого Господа та для збудування нашого братерства — Церкви християн віри євангельської України, яку я щиро люблю і благословляю в кожній своїй молитві.
Бажаю вам благословення та радості у Новому 2011 Році! Хай Різдвяні свята будуть радісними та багатими у вашому домі!

Уважаемый Михаил Степанович! Раскажите пожалуйста о результатах деятельности СЕПЦУ за 2010 год. Как председательствующий в Совете, что Вы можете сказать об эфективности таких межцерковных объединений? Спасибо. (Игорь, Донецк).
— Євангельсько-протестантське середовище в Україні є досить складним. Рішення про створення Ради євангельських протестантських церков України було продиктоване бажанням до більшого порозуміння, братерської спільноти та спільної позиції перед викликами сучасності. Протягом 2010 року відбулось 6 засідань Ради, на яких було розглянуто низку питань стосовно стану державно-конфесійних відносин, захисту суспільної моралі, проблематику спроб політизації релігійних організацій, інформаційного висвітлення діяльності євангельських Церков, відзначення 450-річчя Пересопницького Євангелія, порушення релігійних прав і свобод. Було напрацьовано ряд документів та спільних проектів. Зокрема, за результатами засідань РЄПЦУ оприлюднено наступні документи:
• Заява відносно неприпустимості втягування Церков у політичну діяльність (квітень 2010 р.);
• Звернення до Київського міського голови Л.Черновецького щодо об’єктивного висвітлення комунальними ЗМІ релігійного життя в м. Києві (червень 2010 р.);
• Відкрите звернення на підтримку Резолюції Симпозіуму «Морально-етичні аспекти штучного переривання вагітності» (жовтень 2010 р.);
• Звернення до Президента України В.Януковича щодо Податкового кодексу України (грудень 2010 р.);
• Звернення до МЗС України «Про захист прав та інтересів українських громадян під час відвідин Республіки Узбекистан» (грудень 2010 р.) та інші.
В новому році ми будемо і далі вживати нашу волю та зусилля для посилення взаємостосунків та поширення Царства Божого.

Шановний єпископе Паночко! Закінчується рік, ми підводимо підсумки… Які здобутки служіння Церкви християн віри євангельської України за 2010 рік? Якщо можливо — з цифрами.. Принагідно вітаю Вас з Різдвом! (Олег Р., Львів).
— Дякую брате Олеже за привітання з нагоди Різдва.
Згідно статистики, що надходить до нас ми маємо понад 1500 помісних церков, в яких понад 103 000 членів охрещених по вірі в зрілому віці. Маємо близько 40 тисяч діток та понад 25 тисяч молоді. Богослужіння на інші церковні заходи проходять в понад 1080 молитовних будинках. Соціальна праця звершується в 27 дитячих притулках, 68 тюрмах, громадами засновано понад 60 реабілітаційних центрів. Це далеко не остаточні цифри…. Ми вдячні Богові за Його допомогу та благословення!

Слава Ісусу Христу! Поділіться, будь ласка, конкретними цілями які Ви, як старший єпископ, ставите перед собою та Союзом на 2011 рік. Бажаю Вам і всім служителям Євангелії Христової в Україні Божого благословення в 2011році. (Оксана В.)
— Слава Богу! Наша ціль на 2011 рік — донести Слово Боже до кожного населеного пункту України. У нас є для цього всі можливості в 2011 році, особливо зважаючи на те, що він проголошений роком Пересопницького Євангелія з нагоди 450-річчя його видання.
Україні як хліб і вода потрібна Божа Правда, Боже Світло — а вони є тільки у Святій Біблії. Комітет ЦХВЄУ затвердив план заходів по поширенню Слова всіма наявними ресурсами та засобами, що ми маємо. Слово мають почути якомога більше жителів України, і Біблія має бути на зрозумілій мові у кожному домі.

Слава Ісусу! Скажіть будь ласка, шановний Михайле Степановичу, чи правильно коли чоловік в сім’ї бездумно кориться всьому, що каже йому пастор, при цьому нічого не каже дружині, не радиться з нею і погрожує розвестися, якщо вона буде йому непокірна.. Дякую Вам, Оксана.
— Дорога Оксано, відносини у сім’ї мають будуватися згідно Божого Слова, а не вказівок людей. Біблія ясно вчить, що голова сім’ї — чоловік, а чоловіку Голова — Христос. Мудрий чоловік кориться, найперше, Ісусу Христу і Його Слову. Писання ж вчить «чоловіки любіть своїх жінок як Христос Церкву» (Еф.5.25). Бездумна покора людині може зруйнувати сімейні відносини, бо жінці голова не пастор, а чоловік. Він несе всю відповідальність перед Богом за свою сім’ю. Погроза про розлучення свідчить, що у такого чоловіка неправильні стосунки із Богом. Прошу Вас молитися про нього.
Мудрий пастор ніколи не панує над отарою Божою, а дає гарний взірець сімейних відносин. І саме він мав би дати чоловікові розумну пораду щодо сімейного життя.
Я противник сліпої покори лідерам, адже це противне Богові та Його Слову. Ми маємо, на жаль, прикрі факти бездумного і сліпого підпорядкування. Пастирів треба поважати та любити, але ніколи не ставати «рабами людей» (Гал.5.1)

Добрий день. 1. На ХVI зїзді ВСЦХВЄ ви сказали дуже образливі слова на пресвітера Новокаховської Церкви В.В. Кравчука. Наскільки мені відомо, медичної освіти у вас немає, а тим більше ніяких документів, які б підтвердили ваші слова. То чи вистачить у вас сміливості і мужності покаятись за свої слова перед усіма хто це чув в присутності В.В. Кравчука???
2. Чи входила юридично (я підкреслюю юридично) Церква м. Н. Каховка до складу Союзу? Якщо ні, то на яких підставах ви дали довідку в Новокаховський міський суд, що наша церква входила у Союз?
3. Як ви думаєте, ваша практика забирати Доми молитви у церков через суди це «по-християнськи» чи ні? І як взагалі оцінить такі ваші дії Господь? (Роман)

— Романе, мир тобі! Я не пам’ятаю жодних образливих слів на адресу цього чоловіка, якого відлучила місцева церква м. Нова Каховка, а рішенням обласної пресвітерської ради було знято сан пресвітера за неєвангельську поведінку та заподіяну шкоду ділу Божому в Україні через розсилку тисяч екземплярів брудної газети по цілому світу паплюжачи всіх і вся. Така поведінка свідчить про небезпечний стан — духовну хворобу, ліки від якої має тільки Христос. Я бажаю тільки оздоровлення, бо знаю, що наслідки таких дій будуть плачевні те тільки для нього але й для його сімї. Якщо щось із сказаного образило В. Кравчука то я дуже перепрошую і вибачаюся, аби тільки це слугувало на краще. Ми ніде нікого в пресі не паплюжимо, навіть відлучених, найгірших, зіпсутих людей, бо знаємо, що це не допомагає і нікого не збудовує.

Моє серце болить за з'їзд християнської молоді у Малині. У 2005 році, коли вперше відвідала Малин, була захоплена Божою присутністю, яка переповняла мене там, чистим Словом Божим, яке змінювало моє серце, високими стандартами християнства і загальною атмосферою чистоти, святості і страху Божого. Але зараз, малу-по-малу, це зникає і важко пояснити в чому причина. Чи ми, молодь, змінюємось в гірший бік і іншого шукаємо на з'їзді. Багато нововведень, менше обмежень, але чомусь Духа Божого не більшає. Його присутність стає рідшою. Невже у нас в Україні немає проповідників сповнених Духа Святого, що ми запрошуємо проповідувати братів із духовно мертвої Європи, які нам говорять проповіді, ніби на євангелізаційному служінні до невіруючих.
Вибачте, можливо це дуже суб’єктивні думка і висновки, я нікого не звинувачую, просто хочеться збиратися, щоб ставати ближчими до Бога, щоб рости в Ньому, піднімати рівень свого християнства і «набиратися» страху Божого. Хочеться чути проповіді з високими стандартами, про посвячення і т.д., а не про те, що не можна курити чи мати дошлюбні стосунки. Звичайно, для тих хто не пізнав Бога або тільки покаявся потрібно і ці речі говорити. Можливо варто якось розділити служіння або визначитися: даний з'їзд несе євангелізаційний характер чи призначений для християн, які вже в Господі і бажають вчитися краще Йому служити. У цілому цей з'їзд дуже потрібний для нас, молоді. Тому хай Господь благословить всіх організаторів і дасть вам все потрібне. З повагою, Вікторія

— Дорога Вікторія, дякую за запитання.
Подяка Богові, що в Україні є чудова нагода для молодих християн проводити такі з’їзди. Я переконаний, що Бог наш Незмінний, а ми змінюємося, і добре якщо ці зміни в кращу сторону.
Важливо усвідомлювати, що неможливо за один тиждень нагодувати молодь на цілий рік. Дуже вірно, коли ми працюємо над собою цілий рік: зміцнюємося у вірі, зростаємо у любові до Бога та ближнього, спішимо робити добро усім.
Звичайно, кожна справа має по мірі розвитку і недоліки, які необхідно прибирати, бо ми прагнемо досконалості у Христі Ісусі. Таке прагнення — частина нашої нової природи.
Добре, що Ви маєте бажання духовного зростання. Я переконаний, що Господь допомагає тим, хто Його щиро шукає.
Якщо Ви маєте пропозиції щодо підготовки та проведення молодіжних з’їздів, передавайте їх керівникові молодіжного служіння у вашій області. Переконаний, що Оргкомітет готовий і враховує всі слушні пропозиції та побажання.
Нехай Господь поблагословить рясним дощем з неба молодих християн України!

Добрый день. 1. Сколько церквей на данный момент подало заявление на вступление в ВСЦХВЕ и сколько в этих церквях членов, потому что в официальной статистике вы считаете по принцыпу «і мертвих, і живих, і ненароджених» (тоисть, всех: отлученных, тех кто вышли и т.д.)? 2. На XV съезде было принято «дополнения к основам вероучения». Придерживается ли в союзе хотя б одна церковь и собственно ваша семья этих правил? (Там говорилось об одежде, музыке и т.д.) (Роман)
— Мир тобі, Романе, сину Василів. Тебе, молодого чоловіка, я дуже прошу — не давай місця дияволу в твоєму серці. Гіркота, яка в твоїх словах свідчить для мене багато. Я молюсь про тебе. Знай, що Господь любить тебе і я благословляю тебе на добрі справи!

Дорогі друзі, дякую усім вам за запитання, побажання та благословення. Закликаю кожного, будьмо ближче до нашого Господа Ісуса Христа і тоді зможемо краще бачити і розуміти один одного. Благослови нас усіх Господь!

Українська християнська поезія